Peter og undertegnede er på cyklen igen

Der har været en pause i foråret, men nu er vi ude i det blå igen. Min gamle hjemmeside er slettet og et nyt webhotel er taget i brug.. Så nu er det nye fotos igen.. Jeg håber vi får lige så meget glæde af denne side som af den gamle.. nyt er godt..

Her er et par fotos fra bl.a   Glavendruplunden som vi besøgte tidligere. En tur i dag til Klintebjerg langs kanalen  og samme vej retur. Det blev let regn, men det blev 30 km idag og vi fik set at der langs kanalen blev etableret ny og sikker brink.

IMG_0004 IMG_0007

glauendrup1 glauendrup

Langs Odense Kanal

IMG_0033 IMG_0034 IMG_0035 IMG_0036 IMG_0038 IMG_0040 IMG_0041

En ny tur:

Den 9. sept. 2016 en rigtig varm og solrig fredag tog vi en lille cykeltur omkring Odense . Vi tog over Sanderum / Ravnebjerg / Blommenslyst / Næsbyhoved Broby / Allesø / Næsby en god tur med megen snak. Vi vil helst cykle på stier. Den bilende trafik kører for tæt på os cyklister og viser ikke megen respekt.  Det blev til ca 40 km .. Mødes som sædvanlig på Odins Bro kl. 0900.. Jeg var hjemme igen kl. 12.10 ..Sgu da meget godt klaret, vi har jo ikke travlt. Nå men jeg plejer at snuppe nogle fotos på sådan en tur. Mit apparat gik i uddu så det blev lidt småtterier.. vi kørte langs jernbanen .. så et spor den ene vej og så den anden vej også ( I kan selv lægge trykket på ordet ‘så’) .. en kirke i det fjerne..Ind imellem blev vi også lidt filosofiske  så som ( med alderen kan man godt miste lidt hukommelse , hvis man vil )

img_0021 img_0023 img_0024

Nej ikke igen ..jo siger jeg..  stjernen skal med..

Den 16 september 2016  dejlig sensommerdag (den sidste rigtige gode dag siges der) mødtes vi som sædvanlig på Broen. Jeg ville gerne have nyrøget laks, så derfor blev cykelturen til Kerteminde. Lidt meget modvind men så god medvind hjemad.. samme vej frem og tilbage. Vi cyklede ca 45 km denne dag. Her er lidt foto set fra Odins Bro og bag røgeriet i Kerteminde .. Peter skulle lige skrive dagbog på den nye telefon.. han har travlt.. er meget fordybet.. næsten ikke til at kalde op.. Men han bestemte så hjemvejen helt og aldeles.. een ville godt væk fra den infernalske larm der med den kørende trafik på Kerteminde Landevej..

2 billeder set fra midten af Odins Bro …  og så Peter travlt optaget..